Локації в кіновиробництві

Локація в кіно – місце проведення знімального процесу, що відображається в кадрі. Визначення та вибір локації, є однією з ключових завдань, що стоять перед режисером і знімальною групою, до організації тієї чи іншої зйомки. Основна вимога до локації, це відповідність художньому задуму і можливість технічної організації зйомок. Локації можуть бути на відкритому повітрі (вулиця, парк, ліс, поле і т.д.), або ж, можуть використовуватися готові об’єкти (будинок, квартира, магазин, офіс і т.д.). Дуже часто, для створення тих чи інших локацій або місць для зйомки, використовуються спеціалізовані знімальні павільйони. Обладнанням локації займаються художники-постановники знімальної групи.

Робота на локації здійснюється в кілька етапів:

  1. Пошук і підбір локації. Здійснюються виділеними локейшен менеджерами, які діють в рамках продакшен студії, що здійснює знімальний процес, або ж спеціалізованими локейшен компаніями. Пошук здійснюється по базах даних можливих локацій, або ж безпосередньо на місцевості.
  2. Затвердження локацій. Після того як локації відібрані, здійснюється виїзд представників знімальної групи, з метою візуального визначення відповідності тієї чи іншої локації, художнім і технічним вимогам.
  3. Документарний супровід. Кінозйомка на багатьох локаціях вимагає отримання дозволів від державних і контролюючих органів, супроводу Державтоінспекцією, при зйомках на автодорогах і т.д., на цьому етапі оформляються всі дозвільні документи.
  4. Супровід на локації. В період проведення знімального процесу, локейшен менеджер, або представник локейшен компанії, знаходиться безпосередньо на локації, здійснюючи адміністративні функції.

Так як знімальний процес, є досить дорогим виробництвом, в якому задіяна велика кількість людських і технічних ресурсів, від якості і кваліфікації локейшен сервісу багато в чому залежить успішність проекту.

Підписатися на розсилку новин